störtskön helg!

I fredags var det after work med sötnosen föräldrar, moster plus man. såååå gott! fläsknoisette med kulpotatis och bearnaise. mums. och en del vil blev det. mamma la märke till det och lillebror fick pengar. han vet precis när han ska be om det.

tungt att jobba lördag morgon/förmiddag men det fixade jag allt. även om jag fick mazarin till fika som jag inte kan äta ens i hungrigaste laget. pauline du har visst aldrig gillar mazarin, jag är säker.
efter jobbet stressade jag hem tog en macka och cyklade fär att möta pauline. vi gick på vigsel i pingskyrkan då
Lina och Oscar gifte sig. MYCKET vackert. Åppelblom och allt. jag blev impad.
men att gifta sig som 20? vet inte... de har iofs varit tillsammans ett bra tag.
kvällen avslutades med indiana jones, smoothies, desperate houswives och morot+gurka+dip.

idag har jag varit i kyrkan med christian i skolsyfte. trevligt. sen fixade jag lyxfrukost till min älskling. resten av dagen har vi bara chillat. vi åt nästan pizza men undvek i sista stund och lagade mat istället. sen blev det mer indiana jones.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JO! ja gillar de översta på mazarinen :P Hmm ja gifta sig vid 20 finns det delade åsikter om, men ja tycker de e normalt :)

2008-05-19 @ 00:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0