så trött

kan inte allt plugg bara vara över nu så jag kan städa mitt rum eller testa min bal-outfit eller vad som helst.
jag vill kunna göra saker utan att ha dåligt samvete över att jag inte pluggar.

jag vill ha fredrik här. jag vill inte sakna honom, det är så jobbigt. jag vill att han ska va här och att vi kan kolla på desperate houswives i mitt rum.

jag vill skriva ett brev på franska till världens sötaste Alou Sangare i Mali. jag vill måla en teckning till honom, för han målade en så fin till mig.

jag vill resa jorden runt och se allt som finns att se. jag vill inte ha missat något.
jag vill ta körkort utan att betala 30 000.

jag vill hjälpa pauline med hennes uppsats.
jag vill gå och lägga mig och att tiden går snabbt så det snart är torsdag eftermiddag så att jag kan bocka av filosofisk spaning i kalendern och att fredrik kommer hit så jag kan få krama honom.

Kommentarer
Postat av: pauline

:O tänkte precis på det nyss, att tänk va kul att bara få göra något annat UTAN att få dåligt samvete över att man inte pluggar.. har t.ex STÄDAT och de ska man ju va stolt över men de e inte ja...för ja har prov imorn.

2008-05-22 @ 22:24:08
URL: http://pocha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0