paddling

som sagt, vi paddlade idag. gick mycket bra. idrottsläraren hamnade mellan mig och min partner, han satt i mitten utan paddel. på vägen tillbaka fick jag äran att sitta på tre vedpinnar med sittunderlag. rena kungasitsen.

det visade sig att min käresta hade tagit hostmedicin innan han gått och lagt sig imorse och att han sov som en klubbad säl. jag var lite oorolig när han inte hörde av sig men han slapp hosta :)

just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. borde kanske plugga lite, men har inte det rätta humöret... pyssla kan jag ju alltid göra :D

Kommentarer
Postat av: pauline

ja, pyssla kan du minsann :D

2008-05-19 @ 00:01:08
URL: http://pocha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0