härmar pauline

1. Jag har insett att min senaste kyss... var igår och jag älskade den
2. Jag lyssnar på... ljudet från fläken i datorn
3. Jag pratar... inte just nu
4. Jag tycker om... att sova
5. Min bästa vän är/var... Fredrik och Pauline
6. Min första riktiga kyss... var för länge sen med paul-robin, han är bög
8. Jag avskyr när folk frågar... varför jag inte gillar hultsfred
9. Kärleken är... helt underbar, livet!
11. Jag gillar att... pyssla
12. Jag kommer aldrig att... bada naken i hamnkanalen
13. Jag är hemligt förälskad i... mörklila pärlor
14. Sist jag grät var... ett tag sen
15. Min mobiltelefon är... helgo
16. När jag vaknar på morgonen... är jag alltid väldigt trött
17. Innan jag går och lägger mig... skickar jag ett sms till fredrik, tar ett piller och skriver i mina röda dagbok
18. Just nu tänker jag på... att jag borde äta något
20. Idag har jag... blivit väldigt argpå att folk är dumma i huvudet
21. Ikväll ska jag... SOVA
22. I morgon kommer jag... jobba på ekwurtzels
23. Jag vill verkligen... att Fredrik ska vara här just nu

Kommentarer
Postat av: pauline

haha! din fräckis! :D kulatt man e till hjälp:)

2008-05-09 @ 16:05:15
URL: http://pocha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0