då har man tagit studenten

och det var VÄLDIGT roligt.

07.00 var det champangefrukost hos unger herr Ahlkvist. Jag och Jelaine delade på mousserande jordgubbsvin. Sen var det march mot Per Brahegymnasiet. Där vi skrek och hade oss.
Väl framme var det dukat en hästsko i klassrummet med cider och snacks.
09.55 Fotograferades vi, först fick jag stå, sen ångrade han sig.... :(
10.30 Lunch i matsalen med lärarspelning då Von Porat var Charlotte Perrelli med silvrig klänning och blond peruk.
12.00 var det festligeheter i Brahesalen, avslutades med Den blomstertid nu kommer.

14.00 UTSPRING. vi var sist och hade det bästa.

Mottagning hemma hos med med olika gäster och jag fick MASSA presenter!

Förfest hos Stenkil, hur kul som helst. Han har livets päron :)

kom aldrig in på studentfesten på HARRY'S, det var fullt. Ska kräva pengarna tillbaka.

Avslutade kvällen med pizza med min favorit Pauline, sen körde Fredrik hem oss.

Kommentarer
Postat av: polin

du är min favorit med!!

2008-07-02 @ 12:29:54
URL: http://pocha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0