bal är överskattat

visst var det kul. men överskattat. 

Tommy hämtade upp mig i en bmv z4 -07, mycket snygg sådan. vi cruisade lite i stan för att fint folk kommer sent, vilket vi också gjorde. hos emelie var det bål och tilltugg i form av chips, kex och ost. redan 16.15 bar det av ner mot skolgården. direkt åkte vi ner till stora hotellet för att låta mest av alla bilar. brum brum.

vi gick ärevarvet och kände oss snyggast på stället!! älsklingen fick såklart en puss.

väl inne tittade jag och annika på alla nyanlända par medan killarna drack öl.

förrätt: gravad lax med god krydda
huvudrätt: kyklingfilé med vårlöl och potatisgratäng
dessert: citronfromage med punchmarinerade hallon.
GOTT GOTT GOTT!!

därefter uppträdde mange schmidt, eftersom jag inte är ett fan åkte jag hem för att byta skor.
efterfesten ägde rum på huset där vi dansade och hade trevligt. tack vare stordrickarn Jacob hade jag inget vin till maten och höll mig nykter hela kvällen.

Nihad följde mig en bit på vägen hem. och jag fick en puss på huvudet. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0